Šest jídel, díky kterým zhubnete i bez drastické diety

8. 6. 2018

Obezita trápí miliony lidí po celém světě. Možná i vy byste rádi nějaké to přebytečné kilo shodili. Co ale dělat, když všechny diety selhaly? Odborníci pro vás našli řešení!

Moderní dietologové jsou přesvědčeni, že pokud chcete zhubnout, měli byste jíst v dostatečném množství zdravé a čerstvé potraviny, především ovoce a zeleninu. Důležité je také jídelní plán jednou za pár dní obměnit. Pro tělo není dobré, když dostává stále to samé. Pro spalování tuku je nezbytná rozmanitost.

„Tělo je neuvěřitelně chytré a brzy se adaptuje na jakýkoliv jídelní režim,“ říká australská dietoložka Leanne Ward. Svůj systém postavila na tom, že 80 % energetického příjmu musí být z čerstvých potravin a 20 % jídla může tvořit cokoliv, na co máte zrovna chuť.

Pokud chcete mít tělo jako proutek, střídejte ve svém jídelníčku následujících šest jídel:

  • Rozdrcené avokádo s kváskem, feta sýr a vymačkaný kousek citronu
  • Řecký jogurt se dvěma lžícemi granoly a káva
  • Salát s tuňákem, olivami, sýrem, mrkví a salátem
  • Banán a 12 mandlí ze stromu Tamari
  • Salát s kuskusem a zeleninové kari s cizrnou
  • Čerstvé jahody

Aby dieta skutečně fungovala, neobejdete se samozřejmě bez pohybové aktivity. Dietoložka Leanne Ward chodí cvičit čtyřikrát týdně a dvakrát týdně si zahraje nějaký sport. První výsledky by se údajně měly dostavit během 6-8 týdnů.

Hubnutí zkrátka nemusí být drastická dieta. Stačí jen více přemýšlet nad tím, co a jak často vlastně jíme.

Témata: , , , , , , , ,